zondag 29 december 2019

Wat heb ik vandaag gedaan ...........

Gekke vreemde dag. Heerlijk met de hond over het strand gewandeld, want die knallen hier vind hij echt niet leuk, dus voordat ik aan de kaart kan wordt het wel volgend jaar hihihi

Toen merkte ik vanavond dat mijn clubje op  https://cards-and-more.clubs.nl/ zou gaan verdwijnen, na een poosje nadenken heb ik besloten deze weer terug te nemen als eigenaar. Daar gaat dus ook weer heel veel tijd in zitten, maar dat is niet erg......... ik kan dat niet zomaar laten gebeuren. Dus vanaf volgende week mogen jullie ook best hier een kijkje komen nemen hoor gezellig.

Morgen zal ik waarschijnlijk niets posten, dan ben ik , samen met mijn man, 39 jaar getrouwd.... waar bleef de tijd. Op naar de 40 ............

6 opmerkingen:

Hetty P. zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, een mooi getalletje en op naar het jubileumjaar.
Fijn dat je de club weer overgenomen hebt.
We gaan er met z'n allen iets moois van maken
Fijne dag,
Hetty

angelicaatje zei

Dank je wel Hetty

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Maak er een leuke dag van! Volgend jaar een groot feest?

angelicaatje zei

Dank je wel
Nog geen idee, eerst die 40 maar eens halen toch

Nancy Soetaert zei

Leuk dat je je blog én de club weer nieuw leven in zal blazen!
Ik ga je blog zeker volgen hoor!
Gezellig jaareinde voor Peter en jou, en Storm en Sproet en Muis...
Nancy

angelicaatje zei

He Nancy, tof joh. Hoop dat de jaarwisseling toch nog wat leuks brengt voor je🤔heb je verdiend na deze moeilijke tijd. Hoor je vast snel! Ook voor Johan een goede jaarwisseling